Všetko o nákupe

Ako nakupovať

Záleží nám na vašej spokojnosti, chceme aby nakupovanie na tentation.sk bolo pre vás pohodlné, jednoduché a bez stresu. Uvedomujeme si, že nákup tovaru v každom internetovom obchode prebieha trochu inak. Je pre nás dôležité, aby ste presne vedeli ako nákup u nás prebieha a aké máte možnosti pri výbere tovaru ako aj pri samotnom nákupe. Preto sme pre vás pripravili prehľadný postup nákupu v ktorom sa krok po kroku dozviete všetko podstatné. Dúfame, že vám tento návod pomôže v tom, aby bolo nakupovanie na tentation.sk pre nás príjemným zážitkom.

Postup je veľmi jednoduchý, zhrnieme ho v niekoľkých hlavných bodoch.

Výber tovaru

Prvým krokom pri akomkoľvek nákupe je samotný výber tovaru o ktorý máte záujem. Tovar u nás si môžete vyberať viacerými spôsobmi a to buď podľa kategórii cez menu, alebo oknom na textové vyhľadávanie.

Výber cez horné menu

Obrázok8

Tovar v eshope je rozdelený do prehľadných kategórii. Základné kategórie produktov sa nachádzajú priamo v hlavnom hornom menu v záložke "Dámske oblečenie" takže ich máte stále k dispozícii. Po prejdení myšou sa vám zobrazia podkategórie "Dámske šaty, Dámske kabáty, Dámske saká"

Stačí kliknúť na kategóriu alebo podkategóriu tovaru o ktorý máte záujem a zobrazia sa vám všetky dostupné produkty v tejto kategórii.

Tovar v každej kategórii aj podkategórii si môžete filtrovať podľa rôznych parametrov. Ak hľadáte tovar podľa konkrétnej farby napr. červené šaty vo veľkosti L, stačí ak si v kategórii vyplníte filter farba červená veľkosť L. Každá kategória ponúka aj možnosť kedy si môžete nastaviť rozpätie ceny tovaru, ktorý sa vám má zobrazovať. Napr. tovar od 20€ do 30€.

Všetky nastavené filtre sa zobrazujú nad výpisom produktov.

Cez textové vyhľadávanie

Obrázok7

Ak hľadáte konkrétny tovar napr. šaty, alebo zimnú bundu a nechcete ho úporne hľadať v množstve tovaru, určite oceníte možnosť vyhľadať tento produkt priamo prostredníctvom okna na textové vyhľadávanie/ nájdete ho v záhlavý priamo v strede/  Stačí, keď do tohto okna zadáte hľadané slovo, prípadne jeho časť a dáte "VYHĽADAŤ". Následne systém automaticky prekontroluje našu databázu a prehliadač vám ponúkne prehľad tovaru z našej ponuky, ktorý zodpovedá vami vyhladávanému výrazu. Rovnako vám aj ponúkne výpis článkov na našom blogu ak sa tam hľadaný výraz nachádza. Môžete tak získať zaujímavé informácie k datému produktu.

Vložiť do košíka

Ak ste si už našli tovar ktorý vám padol do oka môžeme pristúpiť k samotnému vytvoreniu objednávky. Celý postup si ukážeme na konkrétnom príklade nákupu tovaru, ktorý je dostupný vo viacerých farbách a veľkosiach. Ešte pred nákupom je dôležité zvoliť si správnu veľkosť. Je to dôležité hlavne pri výbere oblečenia. Aby sme vám výber veľkosti uľahčili a nemuseli ste veľkosť tovaru hľadať niekde na stránke v tabuľkách od výrobcu, pripravili sme pre vás pri každom tovare veľkostnú tabuľku, v ktorej nájdete všetky potrebné údaje o možných veľkostiach a príslušných rozmeroch.  Spomínanú tabuľku nájdete v dolnej časti popisu každého produktu.

Ak  viete o akú veľkosť máte záujem je potrebné vybrať jej variant v menu, ktoré najdete vedľa náhľadovej fotky produktu pod tlačítkom "veľkosť tovaru". Vyrolujú sa vám všetky dostupné veľkosti z ktorých si môžete vyberať. Potom už stačí iba kliknuť na zvolenú veľkosť, zadať počet kusov a následne kliknúť na tlačidlo "DO KOŠÍKA"

obrázok5_optimized

Tovar sa automaticky pridá do vášho nákupného košíka. Následne môžete pokračovať v ďalšom výbere tovaru, alebo dokončiť objednávku. Do košíka sa dostanete vždy aj stlačením tlačidla "KOŠÍK" v pravom hornom rohu obrazovky.

obrázok4_optimized

V sekcii košík môžete tovar vyberať, alebo aktualizovať množstvo vybraného tovaru. Stlačením červeného krížika sa vybraný tovar automaticky vyradí z objednávky.

Tovar môže mať rôznu dostupnosť. Môže sa zobraziť, že je tovar skladomna objednávku aj s približnou dobou dodania. Ak je tovar vypredaný systém vás červeným upozornením oznámi, že tovar je vypredaný. Vypredaný tovar nie je možné vložiť do košíka.

obrázok6_optimized

Objednať tovar

Priebeh objednávky je rozdelený do 4 krokov. 

Prvý krok je ak ste výber tovaru ukončili a chcete si tovar objednať, skontrolujte si ešte raz obsah nákupného košíka a stlačte tlačidlo "POKRAČOVAŤ V OBJEDNÁVKE".

obrázok3_optimized

V druhom kroku, kde si zvolíte krajinu doručenia, spôsob doručenia a platbu za tovar a kliknite na  tlačidlo "POKRAČOVAŤ".

obrázok2_optimized

V treťom kroku vyplníte údaje potrebné na doručenie tovaru email, fakturačnú adresu a v prípade že objednávate na firmu tak aj IČO, IČ DPH. Ak si želáte zaslať tovar na inú adresu ako je fakturačná, kliknite na tlačidlo "DORUČIŤ NA INÚ ADRESU" a vypíšte adresu doručenia.

Ak nám chcete nechať odkaz v súvislosti s objednávkou, čokoľvek čo potrebujete doplniť k objednávke a považujete za potrebné aby sme o tom vedeli, kliknite na tlačidlo "ZADAŤ POZNÁMKU PRE PREDAJCOV" a napíšte vašu poznámku do ohraničeného políčka.

V tomto bode sa môžete zapísať aj do odberu noviniek alebo sa zaregistrovať.

Na to, aby ste dokončili objednávku stačí kliknúť na tlačidlo " OBJEDNÁVKA S POVINNOSŤOU PLATBY" ktoré nájdete pod zhrnutím objednávky. Vaša objednávka bude automaticky zaslaná na vybavenie. Po odoslaní objednávky obdržíte na váš email oznámenie o prijatí objednávky, so sumárom objednávky a údajmi na platbu.

obrázok1_optimized

Posledný krok je sumárom celej objednávky.

O ďalšom procese vybavovania vašej objednávky, vás budeme informovať emailom.

Samozrejme ak by ste mali akýkoľvek problém s vytvorením objednávky neváhajte nás kontaktovať radi vám so všetkým pomôžeme.

Často kladené otázky

Na tejto stránke sme sa snažili spísať všetky najčastejšie otázky našich zákazníkov, ktoré ich zaujímajú a s ktorými sa na nás najčastejšie obracajú. Dozviete sa všetko dôležité ešte pred tým ako sa rozhodnete nakúpiť na Tentation.sk. Okrem iného aj ako vybrať správnu veľkosť, aké sú možnosti platby, kedy k vám dorazí objednaný tovar, alebo aj to aký je postup pri reklamácii zakúpeného tovaru.

ikony (6)

Aj keď sme sa snažili odpovedať na čo najviac prípadných otázok, môže sa samozrejme stať, že vás napadne iná otázka, ktorá je pre vás dôležitá, alebo je pred nákupom ešte niečo podstatné, čo by ste potrebovali ozrejmiť. V takom prípade sa neváhajte na nás obrátiť, môžete nás kontaktovať a my vám veľmi radi odpovieme na všetky vaše otázky. Chceme totiž, aby ste ešte pred samotným nákupom mali vo všetkom jasno a mali ste maximálnu istotu, že ste svoju dôveru vložili do tých správnych rúk.

Keďže nakupujete z pohodlia domova a nemáte možnosť si tovar chytiť, vyskúšať a zvážiť jeho kvality snažíme sa tovar vždy detailne popísať. Popiskom venujeme množstvo času, ale uvedomujeme si, že aj pri našej najlepšej snahe nemusíme vždy v popise spomenúť všetko čo Vás zaujíma. Preto ak máte nejaké otázky či už na tovar alebo samotný spôsob nákupu, pýtajte sa, veríme že každá položená otázka je dôležitá. Je našou snahou byť vám maximálne nápomocní preto sme pripravení odpovedať na všetky vaše otázky v čo najkratšom čase, aby pre vás nakupovanie bolo príjemné a pohodlné.

 

Ako postupovať pri nákupe tovaru na Tentation.sk?

ikony

Jednou z najdôležitejších vecí, ktoré by vám pri nakupovaní u nás mali byť úplne jasné je spôsob, akým máte uskutočniť samotnú objednávku tovaru. V každom eshope to funguje trochu inak, preto je dôležité zodpovedať si na úvod túto základnú otázku. Nakupovanie u nás sme sa snažili urobiť čo najviac jednoduché a intuitívne, aby vám nespôsobovalo zbytočné vrásky na čele.

Tovar sme rozčlenili do niekoľkých prehľadných kategórii. Vyberte si z našej ponuky tovar o ktorý máte záujem. V detaile zvoľte veľkosť a stlačte tlačidlo "DO KOŠÍKA" tým tovar automaticky vložíte do košíka. Následne môžete pokračovať ďalej v nákupe, alebo môžete rovno dokončiť objednávku a to kliknutím na ikonu košíka v pravom hornom rohu.

Aby ste tovar objednali je potrebné aby ste postupne vyplnili všetky potrebné údaje na doručenie ako napr. spôsob dopravy, spôsob platby, adresu doručenia a pod. Na záver stlačíte tlačidlo "ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY" tým tovar objednáte a vaša objednávka bude zaznamenaná do nášho systému. Následne na váš e-mail obdržíte potvrdzujúcu správu o vytvorení a zaznamenaní objednávky u nás v eshope.

Presný a detailný popis ako postupovať pri výbere tovaru a samotnom nákupe spolu s podrobnými obrázkami sme pre vás pripravili v časti "ako nakupovať"

 

Ako zistím a vyberiem správnu veľkosť tovaru?

ikony (7)

Aj na toto sme mysleli pri vytváraní nášho eshopu. Nechceli sme, aby ste museli veľkostné tabuľky na stránke hľadať. Navyše si na základe dlhoročných skúseností uvedomujeme, že každý výrobca má trochu odlišné číslovanie tovaru a rozmery pri jednotlivých veľkostiach sa líšia. Preto sú univerzálne tabuľky často zavádzajúce a nepresné.

Na základe toho sme sa rozhodli, vložiť veľkostnú tabuľku priamo ku každému tovaru samostatne. Takže prehľadnú tabuľku s dostupnými veľkosťami a ich rozmermi nájdete v dolnej časti popisu tovaruStačí ak sa zmeriate a namerané údaje porovnáte s údajmi v tabuľke. Veľkosť tovaru, ktorá sa najviac približuje vaším mieram bude tou pravou veľkosťou pre vás. Ak si však aj napriek tomu nebudete istí správnou veľkosťou, môžete nás kontaktovať. Radi s vami všetko preberieme a poradíme vhodnú veľkosť pre vás.

 

Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?

ikony (3)

Za tovar môžete zaplatiť tromi spôsobmi

Prvým spôsobom ako zaplatiť za objednávku je dobierka. V takomto prípade zaplatíte za tovar pri prevzatí tovaru u dopravcu. Dopredu nič neplatíte. 

Druhým spôsobom ako zaplatiť za vašu objednávku je bankový prevod na náš účet vo VÚB banke č. ú. 2816894958/0200. V prípade že máte inú banku môže proces platby trvať niekoľko dní. Ak chcete platbu a samotné vybavovanie objednávky urýchliť, zašlite nám na náš email potvrdenku o odoslaní platby a po jej preverení začneme vybavovať objednávku ešte pred tým ako peniaze dorazia na náš účet. 

Tretím spôsobom je pohodlná platba cez platobnú bránu. Zvolíte číslo karty, dátum expirácie a kontrolný kód ktorý nájdete na zadnej strane debetnej karty. Platba sa okamžite spracuje a systém zaeviduje objednávku ako uhradenú.

Po prijatí platby na náš účet, pracujeme na vybavovaní vašej objednávky. Ak ste si objednali tovar, ktorý máme skladom zásielku pripravíme a rovno expedujeme k vám. Ak ste si u nás objednali tovar, ktorý je potrebné objednať od dodávateľa, tovar vám po obdržaní platby objednáme u dodávateľa a po jeho obdržaní expedujeme k vám.

 

Čo znamená, že je tovar na objednávku?

ikony (9)

Máme možnosť ponúknuť vám množstvo tovaru ale nie je v našich silách ani priestorových možnostiach držať všetok tovar skladom. Z toho dôvodu máme na eshope v ponuke aj tovar ktorý je na objednávku. Tovar s takýmto označením nemáme skladom, ale je potrebné ho objednať.

Pri každom tovare na objednávku máte tiež uvedenú približnú dobu dodania tovaru napr. NA OBJEDNÁVKU -doba dodania cca 3-5 pracovných dní.

 

Ako zistím či je tovar skladom alebo na objednávku?

ikony (10)

Dostupnosť tovaru je uvedená pri každom tovare. Dostupnosť môžete vidieť už v samotnom prehľade produktov v kategórii, ako aj v detaile každého produktu. Tu nájdete informácie o dostupnosti tovaru na pravej strane vedľa náhľadového obrázka hneď v prvom riadku.

Dostupnosť tovaru je aj farebne odlíšená. Tovar, ktorý je nedostupný sa zobrazuje červenou farbou ako vypredaný.

 

 

Kedy môžem očakávať doručenie mojej objednávky?

ikony (4)

Pri každom tovare máte uvedené či je skladom, alebo je na objednávku. V prípade tovaru, ktorý máme skladom tento expedujeme v priebehu 24 hodín. V prípade tovaru ktorý má označenie že je na objednávku, tento je potrebné objednať od nášho externého dodávateľa. Približná doba dodania je uvedená pri každom tovare. To tom ako tovar obdržíme od dodávateľa expedujeme ho na vami uvedenú adresu, spôsobom dodania aký ste si zvolili. Kuriérska služba zásielku doručí do 24 hodín od podania zásielky. Packeta  v priebehu 1-2 dní. V prípade že tovar, z akéhokoľvek dôvodu nie je skladom, alebo nie je dostupný u dodávateľa informujeme o tom zákazníka a navrhneme možné spôsoby riešenia.

 

Akú formu dopravy mám na výber pre doručenie mojej objednávky?

ikony (8)

Zásielky posielame prostredníctvom spoločnosti Packeta -tu si zvolíte výdajné miesto, ktoré máte najbližšie a zásielka bude doručená do tejto prevádzky alebo do boxu, kde si ju môžete vyzdvihnúť. Zásielka je uložená na vyzdvihnutie 3 dni. Ak nestíhate zásielku v odbernej lehote vyzdvihnúť informujte nás o tom. Zabezpečíme dlhšie uloženie zásielky. O pohybe zásielky ako aj o tom že si zásielku môžete vyzdvihnúť vás bude spoločnosť packeta informovať. 

Ak chcete aby vám váš balíček priniesol kuriér na akúkoľvek adresu domov alebo do práce ponúkame aj možnosť doručenia cez Packetu na adresu. Zásielka je doručená na druhý deň od podania. Aj v tomto prípade vás bude spoločnosť packeta informovať o stave prepravovanej zásielky.

 

Je možné zaslať tovar aj do zahraničia?

 ikony (2)

Samozrejme, že áno v tom nie je žiaden problém. Zasielanie tovaru do Českej republiky je už nastavené priamo v eshope. V prípade že chcete poslať tovar do nejakého iného štátu napíšte nám. Dodanie ako aj cenu prepravy dohodneme individuálne.

 

 

 

Budú k zásielke priložené aj všetky potrebné doklady?

 ikony (1)

Áno k zásielke vždy prikladáme všetky doklady od výrobcu ak nejaké výrobca poskytuju. Faktúru posielame elektronicky. V zásielke ju nehľadajte. Ďalšie doplňujúce informácie nájdete aj v obchodných podmienkach.

 

 

Môžem zakúpený tovar vrátiť alebo vymeniť za iný?
ikony (5)

Obdržali ste zásielku s tovarom ktorý ste si objednali na Tentation.sk ale nesedí vám veľkosť, alebo s ním proste z akéhokoľvek dôvodu nie ste spokojní? Verte, že sme sa snažili vybaviť vašu objednávku najlepšie ako sme vedeli a že nás vzniknutá situácia veľmi mrzí. Vieme aké je nepríjemné keď si objednáte tovar a po obdržaní zásielky z nej nemáte radosť. Je našou snahou hlavne spokojnosť našich zákazníkov.

Každý náš zákazník má právo na vrátenie tovaru a to bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia.

Reklamácia tovaru

Aj napriek tomu, že robíme všetko pre to, aby sme vám v ponuke prinášali len kvalitný tovar, ktorý aj testujeme a kontrolujeme jeho kvalitu, môže sa občas stať, že produkt dorazí s výrobnou vadou, alebo sa vada objaví v priebehu nosenia. Môže ísť napr. o pokazený zips, alebo roztrhnutú podšívku.

V takom prípade je potrebné tovar reklamovať.

Práve v tomto prípade sme tu pre vás, aby sme priebeh celej reklamácie urýchlili a spríjemnili. Proces reklamácie zvládnete do niekoľkých minút. Stačí vyplniť potrebné údaje v tabuľke nižšie. Ručíme vám, že celý proces je rýchly a jednoduchý takže ho zvládne aj malé dieťa. 

 ikony (17)

Bonus

Ak sa proces reklamácie zasekne a vy do 5 dní od nás nedostanete informáciu, či tovar vymeníme za nový, alebo bude tovar opravený dostanete od nás bunus vo výške 20€, ktorý môžete uplatniť pri ďalšom nákupe.

 

Najskôr sa prosím presvedčte, či je tovar naozaj chybný až potom pristúpte k reklamácii. 

 

Podanie reklamácie

    • Do nižšie uvedeného formulára vyplňte, prosím, všetky informácie vrátane detailného popisu o chybe tovaru.
    • V prípade, že je vada viditeľná, priložte tiež fotografie – ich priložením výrazne urýchlite proces reklamácie.
    • Po prijatí reklamácie vás budeme informovať o jej stave a riešení. Tovar bez nášho vyzvania prosím nikam neposielajte.
 

 

Pár základných informácií:

  • spotrebiteľ má štandardne na svoj tovar záruku 24 mesiacov;
  • maximálna doba na vybavenie reklamácie činí 30 dní;
  • tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu;
  • zásielku nezasielajte na dobierku.

 

Vrátenie tovaru

Keďže kúpou tovaru cez internet nemáte možnosť si tovar tzv. ohmatať, môže sa stať, že vám produkt nebude vyhovovať (veľkosť, vzhľad, farb a i.). Pre tieto situácie samozrejme máme pochopenie a tovar vám radi vymeníme alebo vám vrátime peniaze. Skontrolujte, prosím, či ste si naozaj nevyhovujúci tovar objednali. Aj my sme len ľudia a môže sa stať, že sme vám objednávku skompletizovali zle.

Vrátenie a výmena tovaru

Pre vrátenie a výmenu tovaru prosím vyplňte nižšie uvedený formulár.

  • Pred odoslaním tovaru prosím vyčkajte na naše informácie.
  • Po prijatí a kontrole tovaru vám ihneď vrátime peniaze na vami uvedený bankový účet.
 

Pár základných informácií:

      • zákazník si môže vybrať nový tovar či vrátenie kúpnej ceny;
      • pred odoslaním tovaru vyplňte vyššie uvedený formulár;
      • tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu;
      • zásielku neposielajte na dobierku;
      • vrátený tovar musí byť doručený na adresu:
        • Tentation
        • Malá Lehota 88
        • 966 42  Malá Lehota

Spoločnosť Tentation sa nepodieľa na nákladoch vzniknutých s doručením vráteného tovaru.