Na tejto stránke sme sa snažili zodpovedať všetky najčastejšie otázky našich zákazníkov, s ktorými sa na nás obracajú. Dozvieš sa všetko dôležité ešte pred tým ako sa rozhodneš nakúpiť na Tentation.sk.
Aj keď sme sa snažili odpovedať na čo najviac prípadných otázok, môže sa stať, že ťa napadne iná otázka, ktorá je pre teba dôležitá, alebo je pred nákupom ešte niečo podstatné, čo by si potrebovala ozrejmiť. V takom prípade nás neváhaj kontaktovať a my ti veľmi radi odpovieme na všetky otázky.
Chceme totiž, aby si ešte pred samotným nákupom mala vo všetkom jasno a mala si maximálnu istotu, že si svoju dôveru vložila do tých správnych rúk.
Keďže nakupuješ z pohodlia domova a nemáš možnosť si tovar chytiť, vyskúšať a zvážiť jeho kvality snažíme sa tovar vždy detailne popísať. Popiskom venujeme množstvo času, ale uvedomujeme si, že aj pri našej najlepšej snahe nemusíme vždy v popise spomenúť všetko čo potrebuješ vedieť. Preto ak máš nejaké otázky či už na tovar alebo samotný spôsob nákupu, pýtaj sa, veríme že každá položená otázka je dôležitá. Je našou snahou byť ti maximálne nápomocní preto sme pripravení odpovedať na všetky tvoje otázky v čo najkratšom čase.
Ako postupovať pri nákupe módnych kúskov na Tentation.sk?
Jednou z najdôležitejších vecí, ktoré by ti pri nakupovaní u nás mali byť jasné je spôsob, ako objednať tvoje vysnívané módne pokušenie. V každom eshope to funguje trochu inak, preto je dôležité zodpovedať si na úvod túto základnú otázku. Nakupovanie u nás sme sa snažili urobiť čo najviac jednoduché a intuitívne, aby ti nespôsobovalo zbytočné vrásky na čele.
Tovar sme rozčlenili do niekoľkých prehľadných kategórii. Vyber si z našej ponuky módne pokušenie o ktoré máš záujem. V detaile zvoľ veľkosť a stlač tlačidlo "DO KOŠÍKA" tým tovar automaticky vložíšdo košíka. Následne môžeš pokračovať ďalej v nákupe, alebo môžeš rovno dokončiť objednávku a to kliknutím na ikonu košíka v pravom hornom rohu.
Aby si tovar objednala je potrebné, aby si postupne vyplnila všetky potrebné údaje na doručenie ako napr. spôsob dopravy, spôsob platby, adresu doručenia a pod. Na záver stlač tlačidlo "ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY" tým tovar objednáš a objednávka s tvojím módnym pokušením bude zaznamenaná do nášho systému. Následne na tvoj e-mail obdržíš potvrdzujúcu správu o vytvorení a zaznamenaní objednávky u nás v eshope.
Presný a detailný popis ako postupovať pri výbere módnych kúskov do tvojho šatníka a samotnom nákupe spolu s podrobnými obrázkami sme pre teba pripravili v časti "ako nakupovať"
Ako zistím a vyberiem správnu veľkosť tovaru?
Aj na toto sme mysleli pri vytváraní nášho eshopu. Nechceli sme, aby si musela veľkostné tabuľky na stránke hľadať. Navyše si na základe dlhoročných skúseností uvedomujeme, že každý výrobca má trochu odlišné číslovanie tovaru a rozmery pri jednotlivých veľkostiach sa líšia. Preto sú univerzálne tabuľky často zavádzajúce a nepresné.
Na základe toho sme sa rozhodli, vložiť veľkostnú tabuľku priamo ku každému tovaru samostatne. Takže prehľadnú tabuľku s dostupnými veľkosťami a ich rozmermi nájdeš v dolnej časti popisu tovaru.
Stačí ak sa zmeriaš a namerané údaje porovnáš s údajmi v tabuľke. Veľkosť tovaru, ktorá sa najviac približuje tvojím mieram bude tou pravou veľkosťou pre teba.
Ak si však aj napriek tomu nebudeš istá správnou veľkosťou, neváhaj nás kontaktovať. Radi s tebou všetko preberieme a poradíme vhodnú veľkosť pre teba.
Ako môžem zaplatiť za módne pokušenie, ktoré som si vybrala?
Za módne pokušenie, ktoré si si vybrala môžeš zaplatiť tromi spôsobmi.
Prvým spôsobom ako zaplatiť za objednávku je dobierka. V takomto prípade zaplatíš za tovar pri prevzatí tovaru u dopravcu. Dopredu nič neplatíš.
Druhým spôsobom ako zaplatiť za tvoju objednávku je bankový prevod na náš účet vo VÚB banke č. ú. 2816894958/0200. V prípade, že máš inú banku môže proces platby trvať niekoľko dní. Ak chceš platbu a samotné vybavovanie objednávky urýchliť, zašli nám na náš email potvrdenku o odoslaní platby a po jej preverení začneme vybavovať objednávku ešte pred tým ako peniaze dorazia na náš účet.
Tretím spôsobom je pohodlná platba cez platobnú bránu. Zvolíš číslo karty, dátum expirácie a kontrolný kód ktorý nájdeš na zadnej strane debetnej karty. Platba sa okamžite spracuje a systém zaeviduje objednávku ako uhradenú.
Po prijatí platby na náš účet, pracujeme na vybavovaní objednávky s módnym pokušením pre teba. Ak si si objednala tovar, ktorý máme skladom zásielku pripravíme a rovno expedujeme. Ak si si u nás vybrala módne pokušenie, ktoré je potrebné objednať od dodávateľa, tovar ti po obdržaní platby objednáme u dodávateľa a po jeho dodaní expedujeme k tebe.
Čo znamená, že je tovar na objednávku?
Máme možnosť ponúknuť ti množstvo tovaru ale nie je v našich silách ani priestorových možnostiach držať všetok tovar skladom. Z toho dôvodu máme na eshope v ponuke aj tovar ktorý je na objednávku. Tovar s takýmto označením nemáme skladom, ale je potrebné ho objednať.
Pri každom tovare na objednávku máš tiež uvedenú približnú dobu dodania tovaru napr. NA OBJEDNÁVKU -doba dodania cca 3-5 pracovných dní.
Ako zistím či je tovar skladom, alebo na objednávku?
Dostupnosť tovaru je uvedená pri každom tovare. Dostupnosť môžeš vidieť už v samotnom prehľade produktov v kategórii, ako aj v detaile každého produktu. Tu nájdeš informácie o dostupnosti tovaru na pravej strane vedľa náhľadového obrázka hneď v prvom riadku.
Dostupnosť tovaru je aj farebne odlíšená. Tovar, ktorý je nedostupný sa zobrazuje červenou farbou ako vypredaný.
Kedy môžem očakávať doručenie môjho módneho pokušenia?
Pri každom tovare máte uvedené či je skladom, alebo je na objednávku.
V prípade tovaru, ktorý máme skladom tento expedujeme v priebehu 24 hodín.
V prípade tovaru ktorý má označenie že je na objednávku, tento je potrebné objednať od nášho externého dodávateľa.
Približná doba dodania je uvedená pri každom tovare. To tom ako tovar obdržíme od dodávateľa expedujeme ho na tebou uvedenú adresu, spôsobom dodania aký si si zvolila.
Kuriérska služba zásielku doručí do 24 hodín od podania zásielky. Packeta v priebehu 1-2 dní. V prípade že tovar, z akéhokoľvek dôvodu nie je skladom, alebo nie je dostupný u dodávateľa informujeme o tom zákazníka a navrhneme možné spôsoby riešenia.
Akú formu dopravy mám na výber pre doručenie môjho módneho pokušenia?
Zásielky s módnymi pokušeniami posielame prostredníctvom spoločnosti Packeta.
Tu si zvolíš výdajné miesto, ktoré máš najbližšie a zásielka bude doručená do tejto prevádzky alebo do boxu, kde si ju môžeš vyzdvihnúť.
Tvoje módne pokušenie bude čakať na vyzdvihnutie 3 dni. Ak nestíhaš zásielku v odbernej lehote vyzdvihnúť nevadí, informuj nás o tom. Zabezpečíme dlhšie uloženie zásielky. O pohybe zásielky ako aj o tom, že si zásielku s módnym pokušením od nás už môžeš vyzdvihnúť ťa bude spoločnosť packeta informovať.
Ak chceš, aby ti váš balíček priniesol kuriér na akúkoľvek adresu domov, alebo do práce ponúkame aj možnosť doručenia cez Packetu na adresu. Zásielka je doručená na druhý deň od podania. Aj v tomto prípade ťa bude spoločnosť packeta informovať o stave prepravovanej zásielky.
Je možné zaslať módne pokušenie aj do zahraničia?
Samozrejme, že áno v tom nie je žiaden problém. Zasielanie tovaru do Českej republiky je už nastavené priamo v eshope. V prípade, že chceš poslať módne pokušenie do nejakého iného štátu napíš nám. Dodanie ako aj cenu prepravy dohodneme individuálne.
Budú k zásielke priložené aj všetky potrebné doklady?
Áno k zásielke vždy prikladáme všetky doklady od výrobcu ak nejaké výrobca poskytuju. Faktúru posielame elektronicky. V zásielke ju nehľadaj. Ďalšie doplňujúce informácie nájdeš aj v obchodných podmienkach.
Môžem zakúpené módne pokušenie vrátiť, alebo vymeniť za iné?
Obdržala si zásielku s tvojím vysnívaným módnym pokušením, ale nesedí ti veľkosť, alebo s ním proste z akéhokoľvek dôvodu nie si spokojná?
Ver, že sme sa snažili vybaviť tvoju objednávku najlepšie ako sme vedeli a že nás vzniknutá situácia veľmi mrzí. Vieme aké je nepríjemné keď si objednáme tovar a po obdržaní zásielky z nej nemáme radosť. Je našou snahou hlavne spokojnosť našich zákazníkov.
Každý náš zákazník má právo na vrátenie tovaru a to bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia. Je dôležité vedieť, že lehota na vrátenie začína plynúť dňom prebratia tovaru a trvá nasledujúcich 14 kalendárnych dní. Teda ak si tovar prevezmete vo štvrtok od tohto dňa sa počíta 14 dní na to, aby ste si mohli svoj nákup rozmyslieť.