Často kladené otázky

Na tejto stránke sme sa snažili spísať všetky najčastejšie otázky našich zákazníkov, ktoré ich zaujímajú a s ktorými sa na nás najčastejšie obracajú. Dozviete sa všetko dôležité ešte pred tým ako sa rozhodnete nakúpiť na Tentation.sk. Okrem iného aj ako vybrať správnu veľkosť, aké sú možnosti platby, kedy k vám dorazí objednaný tovar, alebo aj to aký je postup pri reklamácii zakúpeného tovaru.

ikony (6)

Aj keď sme sa snažili odpovedať na čo najviac prípadných otázok, môže sa samozrejme stať, že vás napadne iná otázka, ktorá je pre vás dôležitá, alebo je pred nákupom ešte niečo podstatné, čo by ste potrebovali ozrejmiť. V takom prípade sa neváhajte na nás obrátiť, môžete nás kontaktovať a my vám veľmi radi odpovieme na všetky vaše otázky. Chceme totiž, aby ste ešte pred samotným nákupom mali vo všetkom jasno a mali ste maximálnu istotu, že ste svoju dôveru vložili do tých správnych rúk.

Keďže nakupujete z pohodlia domova a nemáte možnosť si tovar chytiť, vyskúšať a zvážiť jeho kvality snažíme sa tovar vždy detailne popísať. Popiskom venujeme množstvo času, ale uvedomujeme si, že aj pri našej najlepšej snahe nemusíme vždy v popise spomenúť všetko čo Vás zaujíma. Preto ak máte nejaké otázky či už na tovar alebo samotný spôsob nákupu, pýtajte sa, veríme že každá položená otázka je dôležitá. Je našou snahou byť vám maximálne nápomocní preto sme pripravení odpovedať na všetky vaše otázky v čo najkratšom čase, aby pre vás nakupovanie bolo príjemné a pohodlné.

 

Ako postupovať pri nákupe tovaru na Tentation.sk?

ikony

Jednou z najdôležitejších vecí, ktoré by vám pri nakupovaní u nás mali byť úplne jasné je spôsob, akým máte uskutočniť samotnú objednávku tovaru. V každom eshope to funguje trochu inak, preto je dôležité zodpovedať si na úvod túto základnú otázku. Nakupovanie u nás sme sa snažili urobiť čo najviac jednoduché a intuitívne, aby vám nespôsobovalo zbytočné vrásky na čele.

Tovar sme rozčlenili do niekoľkých prehľadných kategórii. Vyberte si z našej ponuky tovar o ktorý máte záujem. V detaile zvoľte veľkosť a stlačte tlačidlo "DO KOŠÍKA" tým tovar automaticky vložíte do košíka. Následne môžete pokračovať ďalej v nákupe, alebo môžete rovno dokončiť objednávku a to kliknutím na ikonu košíka v pravom hornom rohu.

Aby ste tovar objednali je potrebné aby ste postupne vyplnili všetky potrebné údaje na doručenie ako napr. spôsob dopravy, spôsob platby, adresu doručenia a pod. Na záver stlačíte tlačidlo "ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY" tým tovar objednáte a vaša objednávka bude zaznamenaná do nášho systému. Následne na váš e-mail obdržíte potvrdzujúcu správu o vytvorení a zaznamenaní objednávky u nás v eshope.

Presný a detailný popis ako postupovať pri výbere tovaru a samotnom nákupe spolu s podrobnými obrázkami sme pre vás pripravili v časti "ako nakupovať"

 

Ako zistím a vyberiem správnu veľkosť tovaru?

ikony (7)

Aj na toto sme mysleli pri vytváraní nášho eshopu. Nechceli sme, aby ste museli veľkostné tabuľky na stránke hľadať. Navyše si na základe dlhoročných skúseností uvedomujeme, že každý výrobca má trochu odlišné číslovanie tovaru a rozmery pri jednotlivých veľkostiach sa líšia. Preto sú univerzálne tabuľky často zavádzajúce a nepresné.

Na základe toho sme sa rozhodli, vložiť veľkostnú tabuľku priamo ku každému tovaru samostatne. Takže prehľadnú tabuľku s dostupnými veľkosťami a ich rozmermi nájdete v dolnej časti popisu tovaruStačí ak sa zmeriate a namerané údaje porovnáte s údajmi v tabuľke. Veľkosť tovaru, ktorá sa najviac približuje vaším mieram bude tou pravou veľkosťou pre vás. Ak si však aj napriek tomu nebudete istí správnou veľkosťou, môžete nás kontaktovať. Radi s vami všetko preberieme a poradíme vhodnú veľkosť pre vás.

 

Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?

ikony (3)

Za tovar môžete zaplatiť tromi spôsobmi

Prvým spôsobom ako zaplatiť za objednávku je dobierka. V takomto prípade zaplatíte za tovar pri prevzatí tovaru u dopravcu. Dopredu nič neplatíte. 

Druhým spôsobom ako zaplatiť za vašu objednávku je bankový prevod na náš účet vo VÚB banke č. ú. 2816894958/0200. V prípade že máte inú banku môže proces platby trvať niekoľko dní. Ak chcete platbu a samotné vybavovanie objednávky urýchliť, zašlite nám na náš email potvrdenku o odoslaní platby a po jej preverení začneme vybavovať objednávku ešte pred tým ako peniaze dorazia na náš účet. 

Tretím spôsobom je pohodlná platba cez platobnú bránu. Zvolíte číslo karty, dátum expirácie a kontrolný kód ktorý nájdete na zadnej strane debetnej karty. Platba sa okamžite spracuje a systém zaeviduje objednávku ako uhradenú.

Po prijatí platby na náš účet, pracujeme na vybavovaní vašej objednávky. Ak ste si objednali tovar, ktorý máme skladom zásielku pripravíme a rovno expedujeme k vám. Ak ste si u nás objednali tovar, ktorý je potrebné objednať od dodávateľa, tovar vám po obdržaní platby objednáme u dodávateľa a po jeho obdržaní expedujeme k vám.

 

Čo znamená, že je tovar na objednávku?

ikony (9)

Máme možnosť ponúknuť vám množstvo tovaru ale nie je v našich silách ani priestorových možnostiach držať všetok tovar skladom. Z toho dôvodu máme na eshope v ponuke aj tovar ktorý je na objednávku. Tovar s takýmto označením nemáme skladom, ale je potrebné ho objednať.

Pri každom tovare na objednávku máte tiež uvedenú približnú dobu dodania tovaru napr. NA OBJEDNÁVKU -doba dodania cca 3-5 pracovných dní.

 

Ako zistím či je tovar skladom alebo na objednávku?

ikony (10)

Dostupnosť tovaru je uvedená pri každom tovare. Dostupnosť môžete vidieť už v samotnom prehľade produktov v kategórii, ako aj v detaile každého produktu. Tu nájdete informácie o dostupnosti tovaru na pravej strane vedľa náhľadového obrázka hneď v prvom riadku.

Dostupnosť tovaru je aj farebne odlíšená. Tovar, ktorý je nedostupný sa zobrazuje červenou farbou ako vypredaný.

 

 

Kedy môžem očakávať doručenie mojej objednávky?

ikony (4)

Pri každom tovare máte uvedené či je skladom, alebo je na objednávku. V prípade tovaru, ktorý máme skladom tento expedujeme v priebehu 24 hodín. V prípade tovaru ktorý má označenie že je na objednávku, tento je potrebné objednať od nášho externého dodávateľa. Približná doba dodania je uvedená pri každom tovare. To tom ako tovar obdržíme od dodávateľa expedujeme ho na vami uvedenú adresu, spôsobom dodania aký ste si zvolili. Kuriérska služba zásielku doručí do 24 hodín od podania zásielky. Packeta  v priebehu 1-2 dní. V prípade že tovar, z akéhokoľvek dôvodu nie je skladom, alebo nie je dostupný u dodávateľa informujeme o tom zákazníka a navrhneme možné spôsoby riešenia.

 

Akú formu dopravy mám na výber pre doručenie mojej objednávky?

ikony (8)

Zásielky posielame prostredníctvom spoločnosti Packeta -tu si zvolíte výdajné miesto, ktoré máte najbližšie a zásielka bude doručená do tejto prevádzky alebo do boxu, kde si ju môžete vyzdvihnúť. Zásielka je uložená na vyzdvihnutie 3 dni. Ak nestíhate zásielku v odbernej lehote vyzdvihnúť informujte nás o tom. Zabezpečíme dlhšie uloženie zásielky. O pohybe zásielky ako aj o tom že si zásielku môžete vyzdvihnúť vás bude spoločnosť packeta informovať. 

Ak chcete aby vám váš balíček priniesol kuriér na akúkoľvek adresu domov alebo do práce ponúkame aj možnosť doručenia cez Packetu na adresu. Zásielka je doručená na druhý deň od podania. Aj v tomto prípade vás bude spoločnosť packeta informovať o stave prepravovanej zásielky.

 

Je možné zaslať tovar aj do zahraničia?

 ikony (2)

Samozrejme, že áno v tom nie je žiaden problém. Zasielanie tovaru do Českej republiky je už nastavené priamo v eshope. V prípade že chcete poslať tovar do nejakého iného štátu napíšte nám. Dodanie ako aj cenu prepravy dohodneme individuálne.

 

 

 

Budú k zásielke priložené aj všetky potrebné doklady?

 ikony (1)

Áno k zásielke vždy prikladáme všetky doklady od výrobcu ak nejaké výrobca poskytuju. Faktúru posielame elektronicky. V zásielke ju nehľadajte. Ďalšie doplňujúce informácie nájdete aj v obchodných podmienkach.

 

 

Môžem zakúpený tovar vrátiť alebo vymeniť za iný?
ikony (5)

Obdržali ste zásielku s tovarom ktorý ste si objednali na Tentation.sk ale nesedí vám veľkosť, alebo s ním proste z akéhokoľvek dôvodu nie ste spokojní? Verte, že sme sa snažili vybaviť vašu objednávku najlepšie ako sme vedeli a že nás vzniknutá situácia veľmi mrzí. Vieme aké je nepríjemné keď si objednáte tovar a po obdržaní zásielky z nej nemáte radosť. Je našou snahou hlavne spokojnosť našich zákazníkov.

Každý náš zákazník má právo na vrátenie tovaru a to bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia.