Reklamácia tovaru

Aj napriek tomu, že robíme všetko pre to, aby sme vám v ponuke prinášali len kvalitný tovar, ktorý aj testujeme a kontrolujeme jeho kvalitu, môže sa občas stať, že produkt dorazí s výrobnou vadou, alebo sa vada objaví v priebehu nosenia. Môže ísť napr. o pokazený zips, alebo roztrhnutú podšívku.

V takom prípade je potrebné tovar reklamovať.

Práve v tomto prípade sme tu pre vás, aby sme priebeh celej reklamácie urýchlili a spríjemnili. Proces reklamácie zvládnete do niekoľkých minút. Stačí vyplniť potrebné údaje v tabuľke nižšie. Ručíme vám, že celý proces je rýchly a jednoduchý takže ho zvládne aj malé dieťa. 

 ikony (17)

Bonus

Ak sa proces reklamácie zasekne a vy do 5 dní od nás nedostanete informáciu, či tovar vymeníme za nový, alebo bude tovar opravený dostanete od nás bunus vo výške 20€, ktorý môžete uplatniť pri ďalšom nákupe.

 

Najskôr sa prosím presvedčte, či je tovar naozaj chybný až potom pristúpte k reklamácii. 

 

Podanie reklamácie

    • Do nižšie uvedeného formulára vyplňte, prosím, všetky informácie vrátane detailného popisu o chybe tovaru.
    • V prípade, že je vada viditeľná, priložte tiež fotografie – ich priložením výrazne urýchlite proces reklamácie.
    • Po prijatí reklamácie vás budeme informovať o jej stave a riešení. Tovar bez nášho vyzvania prosím nikam neposielajte.
 

 

Pár základných informácií:

  • spotrebiteľ má štandardne na svoj tovar záruku 24 mesiacov;
  • maximálna doba na vybavenie reklamácie činí 30 dní;
  • tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu;
  • zásielku nezasielajte na dobierku.